اطلاعات جنسی

آیا کاندوم تاخیری خوب است ❓

ایا کاندوم تاخیری خوب است

آیا کاندوم تاخیری خوب است ؟ این سوال افرادی هست که قصد استفاده از کاندوم تاخیری را دارند ولی اطلاعات کافی نسبت به آن ندارند. این نوع کاندوم آغشته به ماده موثر تاخیری مثل لیدوکائین و بنزوکائین می باشد. زمان استفاده از کاندوم این ماده موثر تاخیری از طریق پوست جذب شده و باعث تاخیر در انزال می شود.

در واقع خاصیت اصلی این کاندوم  ایجاد تاخیر در انزال می باشد. استفاده از آن مناسب افرادیست که دوچار زود انزالی هستند. همچنین اگر به دنبال افزایش مدت زمان رابطه خود هستید می توانید از این نوع کاندوم استفاده کنید.

ایا کاندوم تاخیری خوب است ؟

آیا کاندوم تاخیری خوب است

قطعا استفاده از کاندوم تاخیری خوب است و می تواند بر روی کیفیت رابطه شما تاثیر گذار باشد. همانطور که اشاره شد اگر دچار زود انزالی هستید و یا قصد رابطه ای طولانی دارید، می توانید از این نوع کاندوم استفاده کنید. از ویژگی های انواع کاندوم از نوع تاخیری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. جلوگیری از زود انزالی
  2. افزایش زمان رابطه
  3. جلوگیری از بارداری ناخواسته
  4. پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی

با توجه به موارد گفته شده خودتان به این سوال پاسخ دهید که ایا کاندوم تاخیری خوب است ؟

نکات در مورد ” ایا کاندوم تاخیری خوب است “

کاندوم های تاخیری انواع مختلفی دارند و قطعا تاثیر گذاری مختلفی هم دارند. کاندوم های تاخیری برند کدکس و کاپوت معروف ترین ها در ایران هستند. این دو برند شناخته شده توسط عموم است و در اکثر داروخانه ها موجود می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید برو روی کدکس چیست کلیک کنید.

در بازار و فروشگاه های آنلاین کاندوم های تاخیری که خاردار هم باشند موجود است. کاندوم خاردار روی بدنه خوب نقاط برجسته دارد که باعث تحریک بیشتر خانم ها می شود. اگر  فقط قصد تاخیر در انزال را دارید فقط از کاندوم های تاخیری استفاده کنید. اما اگر قصد افزایش زمان رابطه و لذت بیشتر دارید از نوع تاخیری و خاردار استفاده کنید.

برای ایجاد تاخیر بشتر و رابطه ای طولانی تر شما می توانید از کاندوم و اسپری تاخیری  و یا کرم تاخیری به صورت همزمان استفاده کنید. به این صورت که شما 15 تا 20 دقیقه قبل از اسپری یا کرم استفاده می کنید و هنگام دخول از کاندوم استفاده می کنید. قطعا از تاثیر این روش شگفت زده خواهید شد.

نحوه استفاده صحیح از کاندوم رابطه مستقیمی با این سوال که ایا کاندوم تاخیری خوب است دارد. اگر در این مورد اطلاعی ندارید، به شما پیشنهاد میدیم اگر وقت دارد این 2 مقاله زیر رو حتما مطالعه کنید.

  1. نحوه استفاده صحیح کاندوم
  2. بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری

نکات پایانی

  1. به هیچ عنوان از کاندوم یکبار مصرف چندین بار استفاده نکنید.
  2. در زمان استفاده به تاریخ انقضای محصول توجه داشته باشید.
  3. انواع کاندوم را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.
  4. حتما در زمان استفاده به پشت و روی کاندوم دقت داشته باشید.

فروشگاه ما مرجع تخصصی محصولات زناشویی است. تمام فعالیت ما طبق قوانین کشور عزیزمان ایران است. قیمت تمامی محصولات در داخل سایت بروز است. ارسال به سراسر کشور در بسته بندی کاملا محرمانه و فوری انجام می شود. در صورت هرگونه سوال و نیاز به مشاوره به پشتیبانی تلگرام یا واتس اپ پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *