دسته بندی نشده

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری دقیقا قبل از انجام دخول است. زمانی که ناحیه جنسی در حالت نعوظ کامل است باید از کاندوم تاخیری استفاده کنید. به این نکته دقت داشته باشید که برای ایجاد تاخیر کمی زمان لازم است. پس بهتر است زمانی که کاندوم را روی ناحیه جنسی کشیدید، کمی به معاشقه ادامه دهید تا کاندوم اثر کند و سپس دخول را انجام دهید.

کاندوم های تاخیری آغشته به ماده لیدوکائین و بنزوکایین هستند. زمانی که شما از انواع کاندوم برای تاخیر استفاده می کنید، این ماده از طریق پوست جذب شده و باعث ایجاد تاخیری در انزال می شود.

نکات در مورد بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری

  • شستشو ناحیه جنسی

یکی از نکات مهم قبل از انجام رابطه جنسی شستشوی ناحیه جنسی با آب و صابون است. این کار هم باعث تمیزی و از بین رفتن باکتری ها می شود و همچنین باعث تاثیر بیشتر کاندوم تاخیری می شود.

  • تاریخ تولید و انقضا

قبل از استفاده از هر محصولی مثل کاندوم تاخیری و یا اسپری تاخیری، به تاریخ تولید و انقضای آن توجه داشته باشید. به هیچ عنوان از محصولات تاریخ گذشته استفاده نکنید.

  • بسته بندی را با دقت باز کنید

بسته کاندوم رو با دقت و حوصله باز کنید. استفاده از دندان و یا قیچی باعث آسیب دیدن کاندوم خواهد شد. این مورد باعث افزایش ریسک بارداری ناخواسته می شود.

  • بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری

همانطور که گفته شد قبل از دخول و در زمانی که نعوظ کامل ایجاد شده است شما میتوانید کاندوم را بر روی ناحیه جنسی بکشید. بعد کمی صبر کنید و دخول را انجام دهید.

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری ؟

پیشنهاد برای ایجاد تاخیر بیشتر

شما به عنوان مصرف کننده نباید انتظار تاثیر خیلی زیاد از کاندوم تاخیری داشته باشید. کاندوم های تاخیری حداکثر 5 تا 10 دقیقه می توانند باعث تاخیر در انزال شوند. اگر شما دچار زود انزالی هستید و قصد دارید مدت زمان رابطه خودتون رو افزایش بدید، پیشنهاد می کنیم از کاندوم تاخیری و اسپری تاخیری به صورت هم زمان استفاده کنید.

بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری را می دانید. کافیست 15 الی 20 دقیقه قبل از استفاده از کاندوم، اسپری تاخیری را به ناحیه جنسی بزنید. تاثیر این نوع استفاده قطعا شما را شگفت زده می کند. البته این نکته هم در نظر بگیرید.

افرادی که مشکل نعوظ دارند از این روش نمی توانند استفاده کنند. چون در این روش بی حسی موضعی نسبتا زیاد ایجاد می شود ممکن است باعث از بین رفتن نعوظ شود.

جمع بندی و خلاصه مطلب

همانطور که از نام کاندوم تاخیری مشخص است، این محصول باعث تاخیر در انزال می شود. این کاندوم ها حاوی ماده بی حسی هستند که از طریق پوست جذب شده و باعث ایجاد تاخیر در انزال می شوند.

درباره بهترین زمان استفاده از کاندوم تاخیری گفته شد، که قبل از دخول و زمانی که ناحیه جنسی نعوظ کامل دارد، باید استفاده شود. چون تاثیر این محصول نیاز به زمان دارد، شما بعد از کشیدن کاندوم کمی صبر کنید و بعد عمل دخول را انجام دهید.

همچنین تاکید شد از محصول تاریخ گذشته به هیچ عنوان استفاده نشود. در صورت امکان از کاندوم نزدیک به تاریخ انقضا هم استفاده نکنید. برای ایجاد تاخیر بیشتر هم میتوانید از کاندوم و اسپری تاخیری با هم استفاده کنید. امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله بتواند نیاز شما را رفع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *