سلامت جنسی

نحوه استفاده صحیح کاندوم ( عکس + ویدئو )

معرفی جامع و نحوه استفاده صحیح از کاندوم

نحوه استفاده صحیح از کاندوم کار بسیار ساده ای است و اصلا پیچیدگی خواستی ندارد. ولی از شما خواهش میکنم علاوه بر مطالعه نحوه استفاده از کاندوم مابقی مقاله رو مطالعه کنید و به نزدیکان خود آموزش دهید.

ابتدا دلایل استفاده از کاندوم ساده رو براتون توضیح میدیم تا میل بیشتری برای استفاده از اون داشته باشید، سپس نحوه صحیح استفاده رو بهتون آموزش میدیم.

تمام سعی ما بر این است که دانش مردم از سلامت جنسی افزایش پیدا کنه و  همچنین فرهنگ استفاده از ابزار هایی نظیر کاندوم برای سلامت عموم جامعه نیز افزایش پیدا کنه.

کاندوم چیست ؟

کاندوم یا همان condom به زبان لاتین با همین اسم در کل دنیا شناخته شده و به معنی ایجاد پوششی هست که باعث میشود آلت تماس مستقیم با شریک جنسی نداشته باشد.

و همین موضوع باعث عدم ابتلا به انواع بیماری های ناشی از رابطه جنسی و همچنین بارداری ناخواسته میشود.

استفاده صحیح از کاندوم

چرا باید از کاندوم استفاده کرد ؟

مهمترین علت استفاده، پیشگیری از بیماری های مقاربتی و جلوگیری از بارداری ناخواسته

عده ای اعتقاد دارند که کاندوم ابزار مناسبی جهت جلوگیری از بیماری های مقاربتی و پیشگیری از بارداری نیست بنابراین از آن استفاده نمی کنند و به راه های جایگزین مانند استفاده از قرص و انواع دارو رو می آورند.

اما واقعیتی که در مورد کاندوم باید مورد توجه قرار گیرد این است که  استفاده از کاندوم یکی از موفق ترین و موثرترین اختراعات بشر بوده است.

طراحی به ظاهر ساده و ابتدایی آن و مواد مختلف استفاده شده در فرآیند ساخت آن منجر به ایجاد محصولی شده که به صورت بی نظیری کاربردی است.

طبق آمار استفاده صحیح از کاندوم در پیشگیری از بیماری های مقاربتی که معروفترین آن ایدز می باشد و همچنین جلوگیری از بارداری های ناخواسته تقریبا 100 درصد موفق بوده است. پس لطفا استفاده از کاندوم رو جدی بگیرید

علاوه بر این طبق بررسی های صورت گرفته احتمال اینکه کاندوم در حین استفاده پاره شود و یا از جای خود خارج شود (به این شرط که کاندوم به صورت اصولی تولید شده باشد و به شکل درست قبل از رابطه در جای خود گذاشته شوده باشد) کمتر از 2 درصد است.

افزایش لذن جنسی با استفاده از کاندوم

یکی دیگر از دلایلی که شما را میتواند مجاب به استفاده از کاندوم کند مدل های مختلف کاندوم میباشد که توسط شرکت های مختلفی تولید میشود که معروف ترین آنها برند کدس و برند کاپوت میباشد.

کاندوم ها در مدل های مختلفی تولید شده اند که بسته به نیاز خود میتونید انتخاب کنید. که در این مقاله 3 مدل از معروفترین و پر استفاده ترین کاندوم های بازار رو بهتون معرفی میکنم.

کاندوم های تاخیری : این کاندوم ها معمولا آغشته به ماده تاخیری هستند و  با افزایش مدت زمان رابطه شما رضایت و کیفیت رابطه جنسی شما رو بالا خواهند برد که قطعا روی اعتماد به نفس شما نیز تاثیر خواهد داشت.

خرید کاندوم تاخیری از کاندوم بازار

کاندوم های خاردار : این مدل کاندوم ها بر روی بدنه خود دارای خار های ریز و درشت بسیاری هستند که با تحریک نقطه G ( نقطه حساس بانوان در واژن ) فوق العاده در رسیدن بانوان به ارگاسم ( اوج لذت جنسی ) موثر هستند.

یکی از معروفترین و بهترین کاندوم های خاردار ، کاندوهای خاردار فضایی هستند که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت رابطه شما خواهند داشت.

کاندوم های کلاسیک و نازک :این مدل کاندوم ها برای اون دسته از افرادی که تمایل استفاده از کاندوم را ندارند ولی برای رعایت بهداشت جنسی و یا پیشگیری از بارداری مجبور به استفاده از کاندوم هستند بسار مناسب هست.

معروفترین این کاندوم ها کاندوم فوق نازک ساگامی هست که شهرت جهانی دارد.

پس تا اینجای مقاله به شما توضیح دادیم که چرا باید از کاندوم استفاده کنید و یک معرفی مختصر هم از مدل های کاندوم ها برای شما گفتیم. از اینجا به بعد نحوه صحیح استفاده از کاندوم رو به شما آموزش میدهیم .

نحوه استفاده از کاندوم

برای استفاده از کاندوم قبل از هر اقدامی ابتدا باید ابتدا تاریخ تولید و انقضای کاندوم رو بررسی کنید و آن اطمینان پیدا کنید. و ما به شما این تضمین رو میدیدم که کلیه محصولات موجود در فروشگاه شب شو بیش از 2 سال تاریخ انقضا دارند.

حال بسته کاندوم رو  با احتیاط و از محل مشخص شده باز کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده صحیح از کاندوم آلت باید در حالت نعوظ کامل باشد.

کاندوم را بر روی آلت قرار دهید، قسمت نوک کاندوم ( مخزن ) را شناسایی کنید و با یک دست نوک کاندوم را فشار دهید تا هوای داخل آن خارج شود، این عمل از پارگیری کاندوم هنگام انجام رابطه جلوگیری خواهد کرد. سپس با دست دیگه رول کاندوم رو تا انتهای آلت باز کنید و رابطه خود را شروع کنید به همین سادگی!

فقط بعد از استفاده از کاندوم و اتمام رابطه به چند نکته توجه کنید

اول اینکه خیلی سریع اقدام به برداشتن کاندوم نکنید ، و دوم اینکه بعد از خارج کردن کاندوم از روی آلت حتما اون رو گره بزنید و داخل دستمال یا پلاستیک بپیچید و در سطل زباله بندازید. دقت داشته باشد در دسترس کودک یا حیوان خانگی شما قرار نگیرد.

تمام توضیحات داده شده در مورد نحوه استفاده صحیح از کاندوم داخل ویدئو زیر هم توضیح داده شده که میتونید ببینید و به دانش خود اضافه کنید.

باورهای غلط در مورد استفاده از کاندوم

باور غلط : استفاده از کاندوم از باعث جلوگیری از بیماری یا بارداری نمیشود و تاثیری ندارد.

واقعیت: به جرات میتوان گفت که بهترین و مطمئن ترین روش برای جلوگیری از بیماری و بارداری استفاده از کاندوم است.

باور غلط : استفاده از کاندوم باعث کاهش لذت جنسی میشود.

واقعیت: این باور قطعا تلقین است، چرا که اگر شما با توجه به نیاز خود از کاندوم های مختلف استفاده کنید میتواند فوق العاده برای شما لذت بخش باشد و همچنین با استفاده از کاندوم های مختلف در رابطه خود تنوع ایجاد کنید و از یکنواختی رابطه جلوگیری کنید.

البنه این نکته رو در نظر بگیرید که برخی از افراد به جنس کاندوم ها (لاتکس) شاید حساسیت پوستی داشته باشند و امکان استفاده از اون رو نداشته باشند، که ما به این افراد کاندوم ساگامی رو پیشنهاد میدهیم.

باور غلط : استفاده از کاندوم ها در طولانی مدت عوارض دارند و باعث ایجاد مشکل در زوج ها میشود.

واقعیت : به یقین میتوان گفت استفاده از مدل های مختلف کاندوم هیچ گونه عوارضی ندارند و هیچ امار رسمی از کسانی که در اثر استفاده از کاندوم دچار مشکل شده اند وجود ندارد.

نکته ای که شما باید در نظر بگیرید این هست که تمام کاندوم های عرضه شده در کشور دارای مجوز و پروانه بهداشت و تاریخ تولید و انقضا می باشند که به راحتی در هنگام خرید میتوانید آنها را چک کنید و از سلامت آن مطمئن بشید.

ضمن تشکر از حوصله ای که به خرج دادید و این مطلب رو مطالعه کردید، خوشحال میشیم اگر نظری دارید با ما در میان بذارید.

9 نظر در “نحوه استفاده صحیح کاندوم ( عکس + ویدئو )

  1. عبدالستار کمالی گفت:

    تشکر از شما نکاتی مهمی را بیان کردید.

  2. جکول گفت:

    سلام
    خیلی عالی
    دمتون گرم
    با کاندوم ها مهربان باشید

    1. Admin گفت:

      🙂 🙂 🙂

  3. محمدرضا گفت:

    سلام
    خیلی عالی بود
    بسیار آموزنده و با رعایت ملاحظات کامل
    زمان ما از این آموزش ها نبود

    موفق باشید

    1. کاندوم بازار گفت:

      سلام
      ممنون از لطف شما
      سلامت باشید

  4. منیژه گفت:

    لطفا نحوه نصب هم توضیح بدید. ممنون

    1. به طور کامل داخل ویدئو توضیح داده شده 🙏

  5. alisan گفت:

    بسیار جالب و آموزنده بود ممنون

    1. خواهش میکنم، ممنون که نظرتون رو باما به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *