دانستی ها

چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند

چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند

چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند ؟ دلیل این اتفاق چیست ؟ این سوال افرادی است که پس از استفاده از کاندوم تاخیری نتیجه خوبی نگرفتن. اما اولین نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که، اگر یک محصول روی شما اثر نداشته است، دلیل بر بد بودن آن نیست.

به طور کلی کاندوم تاخیری حدود 5 الی 10 دقیقه می تواند باعث تاخیر در انزال شود. اگر یک شخص دچار زود انزالی شدید باشد حتی ممکن است از زمان گفته شده هم اثر کمتری داشته باشد.

چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند ؟

چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند

انواع کاندوم از نوع تاخیری آغشته به ماده لیدوکائین و بنزوکائین هستند. این مواد باعث بی حسی موضعی و تاخیر در انزال می شوند. با توجه به این مورد سوال اینجاست که چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند ؟

یک کاندوم تاخیری می تواند روی افراد مختلف، تاثیر متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال یک محصول ممکن است روی یک شخص 10 دقیقه اثر داشته باشد و روی شخص دیگر هیچ اثری نداشته باشد. این مسئله عوامل مختلفی دارد. از مهترین عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سن شخص مصرف کننده و شدت زود انزالی

هرچه سن شخص مصرف کننده و همچین شدت زود انزالی مرد بیشتر باشد، اثر محصول کمتر می شود. تفاوتی ندارد که شما از کاندوم یا اسپری تاخیری استفاده می کنید. این مورد برای هر محصول تاخیری ای صدق می کند.

  • عوامل ژنتیکی و یا سابقه بیماری خاص

متاسفانه درصدی از افراد به خاطر عوامل ژنتیکی که امری ارثی است، دچار زود انزالی شدید هستند. همچنین وجود بیماری یا سابقه بیماری مثل دیابت، باعث ناتوانی در کنترل انزال می شود. این موارد از دلایل این است که چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند. اگر شما دچار این موضوعات هستید، پیشنهاد می کنیم به پزشک متخصص مراجعه کنید و با مشورت پزشک از محصولات تاخیری استفاده کنید.

پس چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند

توضیحات گفته شده برای افرادی است که به مشکلات فوق دچار هستند. خیلی از آقایان از انواع کاندوم تاخیری استفاده می کنند و نتیجه راضی کننده می گیرند. همانطور که گفته شد اگر کاندوم تاخیری اثر نمی کند دلیل بر بد بودن محصول نیست و به عوامل مختلف بستگی خواهد داشت.

خیلی از افردا شاید این تصور را داشته باشد که محصول تقلبی خریده اند. یا دلیل اینکه چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند را بی کیفیت بودن محصول می دانند. باید بدانید که تمام کاندوم های موجود در بازار ایران که در داروخانه ها هستند تولید کشور خودمان هستند. این محصولات با مجوز وزارت بهداشت و نشان سیب سلامت تولید و عرضه می شوند. بابراین کاندوم تقلبی و به اصطلاح فیک نداریم.

البته این مورد که اثر کاندوم های تاخیری با هم متفاوت است، کاملا درست است. در بازار کاندوم هایی وجود دارد که نقش اصلی آن ها فقط ایجاد تاخیر است. این کاندوم ها تاثیر بیشتری نسبت به محصولاتی دارند که چند تاثیر به صورت همزمان دارند. به عنوان مثال یک کاندوم تاخیری تاثیر به مراتب بیشتری از یک کاندوم که هم خاردار است و هم تاخیری دارد.

خلاصه مطلب

دلیل اینکه چرا کاندوم تاخیری اثر نمی کند، بد بودن یا تقلبی بودن محصول نیست. دلیل اصلی این مورد به مصرف کننده بر می گردد و به به دلایل زیر بستگی دارد. تمام نکات اشاره شده در متن مقاله توضیح کامل داده شده است.

  1. به سن شخص مصرف کننده
  2. شدت زود انزالی
  3. عوامل ژنتیکی 
  4. سابقه و یا وجود بیماری

 پیشنهاد دادیم که اگر به این مسائل دچار هستید، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *