دانستی ها

نازک ترین کاندوم موجود در بازار 💥

نازک ترین کاندوم موجود در بازار

نازک ترین کاندوم موجود در بازار کدام مدل و برای چه شرکتی است؟ این سوال اکثر افرادی است که به دنبال پیدا کردن کاندوم نازک برای انجام رابطه جنسی خود هستند. در سال 1399 نازک ترین کاندوم موجود در بازار، کاندوم 0.02 ساگامی بود. این کاندوم که ساخت کشور ژاپن است و ضخامت آن از یک تار مو نازک تر است! این کاندوم در کنار ضخامت بسیار کم از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار بود. علت این مقاوت بالا نیز ساخته شدن از جنس پلی اورتان است. بر عکس تمام کاندوم ها که از جنس لاتکس ساخته می شوند.

قیمت بسته 2 عددی این کاندوم در سال 99 در داروخانه ها و سایت های فروشگاهی مثل کاندوم بازار، 120 هزار تومن بود. علت این قیمت بالا، منحصر به فرد بودن آن است و در حال حاضر نازک ترین کاندوم در بازار جهانی است. اما متاسفانه از ابتدای سال 1400 کاندوم ساگامی در بازار ایران وجود ندارد و علت آن هم وارد نشدن این کاندوم به کشور است. برای کسب اطلاع بیشتر از این کاندوم میتونید توضیحات مربوط به این محصول رو مطالعه کنید.

نازک ترین کاندوم موجود در بازار ایران

شرکت انجیر طلایی معروف به برند کدکس در اقدامی شایسته اقدام به تولید نازک ترین کاندوم موجود در بازار ایران کرده است. این کاندوم که به  کدکس 0.03 zero معروف است، در واقع همان نسخه کپی شده از کاندوم 0.02 ساگامی، اما با جنس ساخته از لاتکس است. تولید این کاندوم از جنس لاتکس، باعث کاهش قیمت مصرف کننده این محصول پرطرفدار شده است. این کاندوم نازک برند کدکس، در بسته 12 عددی به قیمت 38 تا 46 هزار تومان در داروخانه ها و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسند.

ممکن است برای شما این سوال ایجاد شود که، آیا نازک ترین کاندوم موجود در بازار ایران همین یک مدل است که برند کدکس تولید کرده است؟! در پاسخ به این سوال باید بگیم خیر! شرکت های ایرانی دیگر اقدام به تولید انواع کاندوم نازک کرده اند که در ادمه به شما معرفی خواهیم کرد. اما بهترین و با کیفیت ترین محصول در حال حاضر همین کاندوم 0.03 کدکس است.

نازک ترین کاندوم موجود در بازار ایران

معرفی برخی از نازک ترین کاندوم های شرکت های مختلف در ایران

  • کاندوم نازک zero Invisible کدکس

شرکت و یا همان برند کدکس علاوه بر تولید کاندوم 0.03 کدکس که معرفی کردیم براتون، یک مدل کاندوم نازک دیگر به اسم کاندوم نازک zero Invisible نیز تولید و عرضه کرده است.

  • کاندوم نازک ULTRA THIN کاپوت

برند کاپوت که زیر مجوعه شرکت انجیر طلایی است، یکی دیگر از تولید کنندگان نازک ترین کاندوم در بازار ایران است. برند کاپوت یکی از بهترین برند های کاندوم در ایران است. کاندوم نازک ULTRA THIN کاپوت یک کاندوم ساده و نازک است.

  • کاندوم  ULTRA DELAY کاپوت معروف به 45 دقیقه

این کاندوم علاوه بر نازک بود، دارای ماده موثر تاخیری است. به دلیل نازک بودن این کاندوم شما لذت بیشتری از رابطه خود خواهید برد و علاوه بر این می توانید از داشتن یک رابطه طولانی نیز لذت ببرید.

نکته: بیشتر کاندوم های نازک، از نوع ساده هستند. یعنی بدون خار و هر گونه ماده اضافی مثل لیدوکائین یا بنزوکائین می باشند. اما در کل تمامی کاندوم ها به مقداری ماده روان کننده جهت جلوگیری از پارگی آغشته هستند. تمامی محصولاتی که در بالا معرفی کردیم در دسته کاندوم های نازک قرار دارند. اما لزوما همگی آن ها به یک اندازه و در یک مقیاس نازک نیستند. تمام تلاش ما این است که تنوع کافی از همه برند ها را در این بخش قرار دهیم. امیدواریم مدل مناسب که شما به دنبال آن هستید، نیز در بین آنها قرار دارد.

روش استفاده از کاندوم

  1. در زمان استفاده از نازک ترین کاندوم موجود در بازار، آن را به آرامی از قسمت مشخص شده روی بسته بندی باز کنید. دقت داشته باشید هنگام بازگشایی بسته به سطح خارجی کاندوم با ناخن آسیبی وارد نکنید.
  2. قسمت پشت و روی کاندوم رو مشخص کنید. برای این تشخیص کافی است تا چند سانتی‌متر از کاندوم را باز کرده تا قسمت پشت و روی آن مشخص گردد.
  3.  قسمت سر نگهدارنده‌ی مایع منی در قسمت نوک کاندوم را با یک دست نگه دارید.
  4. با دست دیگر با دقت و آرام و بدون هیچگونه تماس ناخن با سطح کاندوم، آن را به روی ناحیه جنسی بکشید.
  5. بعد از انزال، در حالی که آلت تناسلی همچنان در حالت نعوظ قرار دارد، کاندوم را به آرامی بیرون آورید. مراقب باشید که کاندوم از روی آلت تناسلی به سرعت بیرون کشیده نشود. خروج آلت تناسلی می بایستی حتما با گرفتن لبه های کاندوم صورت بگیرد تا از لیز خوردن کاندوم و نشت مایع منی جلوگیری شود.
  6.  انتهای کاندوم را گره زده تا از خروج مایع منی از داخل آن به بیرون جلوگیری کنید.

نکات مهم در روش استفاده از کاندوم

  1. استفاده از نازک ترین کاندوم موجود در بازار، باید قبل از شروع زابطه جنسی انجام شود. زیرا ترشحاتی که مردان قبل از انزال به صورت کامل دارند، ممکن است حاوی ویروس‌هایی نظیر HIV ، HPV  , … باشد. که باعث سرایت بیماری های مقاربتی میشود.
  2. برای کاستن از احتمال بارداری ناخواسته، باید از تماس با ترشحات قبل از انزال کامل جلوگیری کرد. چون احتمال وجود اسپرم در این ترشحات صفر نیست.
  3. کاندوم را باید بر روی آلت تناسلی که در حال نعوظ قرار دارد، کشید. و آن طوری استفاده کرد که فضای خالی اندکی نیز در انتهای آن باقی بماند. این عمل باعث می شود تا در زمان انزال، مایع منی بتواند در آن قسمت جمع شود.
  4. در زمان استفاده از کاندوم نازک باید توجه نمود که سوراخ نباشد و یا در اثر تماس با ناخن یا اجسام دیگر در هنگام باز کردن بسته آن پاره نشده باشد.
  5. در صورت پاره یا سوراخ بودن کاندوم نازک در زمان رابطه جنسی، باید رابطه را بلافاصله متوقف کرد. و از کاندوم نازک جدیدی استفاده نمایید.
  6. در زمان استفاده از نازک ترین کاندوم موجود در بازار ایران، برای روان کردن آن از روغن، وازلین و یا موارد مشابه استفاده نکنید. زیرا این مواد به جنس کاندوم آسیب می رساند و موجب پارگی آن می شود.
  7. در زمان استفاده از کاندوم برای لیز کردن آن می‌توان از ژل های روان کننده یا ژل لوبریکانت بر پایه آب استفاده کرد.
  8. از هر کاندوم نازک یک مرتبه استفاده شود و از مصرف دوباره آن خودداری کنید. زیرا در این صورت احتمال وقوع بارداری ناخواسته بیشتر می شود.
  9. پیش از استفاده از کاندوم نازک به قسمت تاریخ انقضای آن توجه شود و از مصرف کاندوم های تاریخ مصرف گذشته و یا کاندوم هایی که حالت چسبناک و یا شکننده دارند، خودداری کنید.

ویژگی های نازک ترین کاندوم موجو در بازار ایران

بعضی از افراد هنگام استفاده از کاندوم های معمولی احساس عدم انتقال حس طبیعی رابطه را دارند که باعث می شود فرد از لذت جنسی بهره نبرده و تمایلی به استفاده از کاندوم نداشته باشد که این موضوع باعث می شود خود را در معرض خطر قرار دهد.

کاندوم های نازک و بسیار نازک این مشکل را با استفاده از جنس لاتکس که در ساختار کاندوم استفاده شده ، حل کرده اند.

کاندوم های نازک با پوشش بسیار نازک خود باعث انتقال بیشترین حس در هنگام رابطه می شوند و همچنین از انتقال بیماری های مقاربتی به طور کامل نیز جلوگیری می کنند.

این کاندوم ها با ضخامت بسیار نازک خود برای افرادی مناسب است که تمایلی به استفاده کردن از کاندوم ندارند و معمولا بدون کاندوم رابطه جنسی خود را برقرار می کنند و خود را در معرض خطر بیماری های جنسی و یا بارداری ناخواسته قرار می دهند.

هر کاندوم نازک و بسیار نازک فقط جهت یکبار استفاده ساخته شده است و از استفاده مجدد آن حتما خودداری نمایید.

خرید کاندوم خیلی نازک

اگر جز آن دسته افرادی هستید که به دلیل کاهش حس و ضخامت کاندوم در زمان رابطه جنسی خود از این محصول استفاده نمی کنید، موارد فوق را دوباره با دقت مطالعه کنید.

با توجه به وجود نازکترین کاندوم موجود در بازار ایران  که امروزه وجود دارند، قطعا یکی از انواع آن نیاز هر آدم مشکل پسندی را برطرف می کند. کاندوم خیلی نازک یا بسیار نازک مناسب خود را انتخاب کنید و از ویژگی های آن  بهره مند شوید.

در مواردی نیاز دارید که چند نوع مختلف از کاندوم خیلی نازک را امتحان نمایید تا بتوانید محصولی که مناسب خودتان است را پیدا کنید.

وقت گذاشتن و هزینه کردن در این زمینه، سرمایه گذاری برای حفظ سلامت خود و شریک جنسی و نسل آینده است. پس، استفاده از کاندوم نازک را به دلیل کاهش حساسیت در هنگام رابطه جنسی فراموش نکنید و مناسب ترین کاندوم خیلی نازک یا فوق نازک را انتخاب کنید.

تمامی محصولات انتخابی شما در زمان ارسال به صورت محرمانه و بدون نام بردن از نام محصول بسته بندی و ارسال می شوند. در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید با پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط بوده، تا به شما در انتخاب بهترین نوع محصول که مناسب شما می باشد کمک نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *