دانستی ها

فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز وزارت بهداشت

فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز وزارت بهداشت، قطعا باعث خریدی امن و مطمئن می شود. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، مجوز فروش یک فروشگاه اینترنتی است. به این  معنی که در ابتدا شما باید مطمئن شوید فروشگاه مدنظرتان دارای مجوز های لازم باشد. بررسی مجوز باعث می شود که شما ضرر مالی نکنید و به اصطلاح سرتان کلاه نرود.

فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز وزارت بهداشت

فروشگاه های آنلاین محصولات زناشویی به طور مستقیم از وزارت بهداشت مجوز دریافت نمی کنند. مجوز وزارت بهداشت به تولید کننده محصولات بهداشتی داده می شود. فروشگاه های اینترنتی مجوز فروش یا همان نماد اعتماد الکترونیک باید داشته باشند و محصولاتی که به فروش می رسانند مجوز وزارت بهداشت باید داشته باشند.

  • نحوه خرید محصولات زناشویی از یک فروشگاه اینترنتی

در ابتدا مجوز فروش یا نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه مد نظر خود را چک کنید. این کار باعث می شود با اطمینان خرید خود را انجام دهید. توصیه می کنیم اگر فروشگاهی فاقد مجوز و نماد اعتماد الکترونیک بود از آن فروشگاه خرید نکنید تا متضرر نشوید.

فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز وزارت بهداشت

در آخر محصول مورد نظر خود را بررسی کنید که دارای مجوز وزارت بهداشت باشد که با خیال راحت از آن استفاده کنید. معمولا انواع کاندوم ها و محصولات ایرانی مثل ژل لوبریکانت و یا اسپری تاخیری، دارای مجوز وزارت بهداشت هستند. شماره مجوز بر روی بسته بندی آنها قید شده است. همچنین دارای نشان سیب سلامت و نشان استاندارد هستند. 

درباره فروشگاه ما – کاندوم بازار

سایت اینترنتی و آنلاین ما در واقع یک فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز وزارت بهداشت است. همچنین فروشگاه ما دارای 3 مجوز است.

  1. نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت
  2. نماد ساماندهی از وزارت ارشاد
  3. مجوز درگاه پرداخت زرین پال

لوگوی هر 3 مجوز در انتهای همین صفحه قرار داده شده است. با ضربه زدن بر روی هر لوگو می توانید استعلام بگیرید و خریدی مطمئن رو تجربه کنید. قطعا هر فروشگاهی که دارای مجوز فروش باشد، آن را در معرض دید مشتری قرار می دهد. همانطور که در قبل توصیه شد، از فروشگاه های بدون مجوز خریدی انجام ندهید تا متضرر نشوید.

ویژگی های فروشگاه ما

  • فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز وزارت بهداشت

تقریبا تمام محصولات موجود در وبسایت اینترنتی ما دارای مجوز هستند. بجز تعداد کمی از محصولات که وارداتی هستند ما بقی دارای مجوز هستند. در توضیحات محصولات این موارد قید شده است که می توانید مطالعه کنید. همچنین بر روی بسته بندی محصولات نشان سیب سلامت و نشان استاندارد وجود دارد.

  • تاریخ تولید و انقضا

همه ی محصولات موجود در فروشگاه دارای تاریخ تولید و انقضا هستند و بر روی بسته بندی آن ها هک شده است. تاریخ تولید محصولات به روز است و محصولات حدودا 24 ماه تاریخ انقضا دارند.

  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

با توجه به اینکه ما فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز وزارت بهداشت هستیم، سلامت و اصالت کالا را تضمین می کنیم. اگر محصولی که از ما خرید می کنید با آنچه که دریافت می کنید متفاوت بود، می توانید برگشت بزنید و هزینه خود را دریافت کنید. تنها شرط فقط سالم بودن بسته بندی محصول است.

  • ارسال به سراسر کشور و بسته بندی محرمانه

محصولات موجود در فروشگاه ما به صورت فوری به سراسر کشور ارسال می شوند. شما به صورت آنلاین و با مطالعه توضیحات و دیدن عکس ها، می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین پشتیبانی تلگرام و واتس اپ به صورت 24 ساعته پاسخگو سوالات شما است. 

سفارشات در بسته بندی کاملا محرمانه ارسال می شوند. هیچ اسمی از فروشگاه و یا محصول انتخابی شما بر روی بسته بندی وجود ندارد. به عبارت دیگر تا زمانی که بسته باز نشود مشخص نیست شما چه محصولی از چه فروشگاهی خرید کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *