اطلاعات جنسی

علامت کاندوم تاخیری ⭐️ علامت کاندوم خاردار

علامت کاندوم تاخیری و علامت کاندوم خاردار

علامت کاندوم تاخیری و علامت کاندوم خاردار

علامت کاندوم تاخیری و علامت کاندوم خاردار بر روی بسته بندی آنها حک شده است. وجود علامت ها بر روی بسته بندی انواع کاندوم بخاطر تشخیص کاربرد آن ها می باشد. در ادامه این مقاله در مورد علائم کاندوم ها و همچنین تاثیر آن ها صحبت خواهیم کرد. خواندن کامل این مقاله حدودا 5 دقیقه از شما زمان خواهد گرفت و در عوض شما اطلاعات جدیدتری یاد خواهید گرفت.

علامت کاندوم تاخیری

علامت کاندوم تاخیری بر روی بسته بندی معمولا به شکل یک ساعت یا عقربه ساعت چاپ شده است. وجود شکل ساعت نشان دهنده افزایش زمان رابطه است. همچنین روی بسته بندی واژه لاتین “Delay” به معنی “تاخیر انداختن” هم نوشته می شود. از روی شکل ساعت و نوشته Delay شما می توانید متوجه بشید که محصول یک کاندوم تاخیری است.

برای درک بهتر به نوشته ها و نشانه های روی عکس های متن توجه کنید.

خرید کاندوم تاخیری جینسینگ کدکس

در برندهای مختلف بسته بندی کاندوم ها متفاوت است. اما نکات گفته شده در تمامی بسته بندی های برند های مختلف قابل مشاهده است. در کشور های خارجی نیز علامت ساعت و واژه Delay بر روی بسته کاندوم به معنی تاخیر انداختن است.

علامت کاندوم خاردار

علامت کاندوم خاردار بر روی بسته بندی معمولا به شکل یک کاندوم که پر از نقطه است نمایش داده می شود. همچنین بری روی بسته بندی واژه لاتین “Dots” یا “Dotted” به معنی “نقطه چین یا خط چین” نوشته می شود.

همانطور که اشاره شده برند های مختلف کاندوم بسته بندی های متفاوتی دارند. اما به طور معمول علامت های گفته شده بر روی بسته بندی تمامی برند ها قابل مشاهده است.

نوعی از کاندوم خاردار وجود دارد که به اسم شیاردار معروف است. در مقاله دیگری کاملا در مورد این نوع کاندوم صحبت کردیم. اگر نیاز دارید می توانید مطالعه کنید. برای مطالعه بر روی عبارت کلیک کنید. کاندوم شیار دار چیست ؟

علامت کاندوم تاخیری علامت کاندوم خاردار

نشانه ها و علامت های دیگر

  • تعداد کاندوم موجود در بسته

بر روی بسته بندی کاندوم ها، تعداد کاندوم موجود داخل بسته بندی نوشته می شود. کاندوم ها معمولا به صورت 3 عددی، 10 عددی و 12 عددی بسته بندی می شوند.

  • تاریخ تولید و انقضا

تاریخ تولید و انقضا حتما باید بر روی بسته بندی وجود داشته باشد. اگر کاندومی تاریخ تولید و انقضا نداشت به هیچ عنوان خرید نکنید. همچنین از محصولات تاریخ گذشته به هیچ وجه استفاده نکنید. این موارد برای علامت کاندوم تاخیری و خاردار یکسان است.

  • نشان استاندارد و نشان سیب سلامت

کاندوم ها در داخل ایران و با مجوز وزارت بهداشت تولید می شوند. به همین جهت محصولات معتبر و مطمئن بر روی بسته بندی نشان سیب سلامت و نشان استاندارد دارند.

  • سایز کاندوم

طول و عرض کاندوم ها بر روی بسته بندی وجود دارد. اما نکته مهم این است که کاندوم ها در داخل ایران سایز بندی ندارند. همه کاندوم ها در برند های مختلف در یک انداره استاندارد که قابل استفاده برای عموم است تولید می شوند.

  • علامت ISO و CE

علامت ISO به معنی تولید بر اساس استاندارد جهانی است. علامت CE به معنی تولید بر اساس استاندارد های محیط زیستی اتحادیه اروپا می باشد.

نکات مربوط به خرید

موارد گفته شده بجز علامت کاندوم تاخیری و علامت کاندوم خاردار است که در بالاتر توضیح دادیم. شما با توجه به علائم و نشانه های گفته شده، می توانید بر اساس نیاز خود یک محصول معتبر و مطمئن تهیه کنید.

برخی از کاندوم ها هم خاصیت تاخیری دارند و هم خاردار هستند. این مدل ها معمولا علامت های کاندوم تاخیری و خاردار بر روی بسته بندی آن ها وجود دارد. اگر به علامت های گفته شده توجه داشته باشید به راحتی قابل تشخیص هستند.

محصولات بهداشتی و زناشویی را حتما از فروشگاه های مطمئن و دارای مجوز خرید کنید. معمولا در پشت بسته بسته بندی ها توضیحی مختصر درباره عملکرد و تاثیر گذاری کاندوم نوشته شده است که می توانید مطالعه کنید.

سایر اطلاعات

علاوه بر علامت کاندوم تاخیری و خاردار داستن این اطلاعات می توانید برای شما مفید باشد.

  1. جنس کاندوم ها از لاتکس است که سازگار با بدن انسان است.
  2. کاندوم ها از نوع خاردار یا تاخیری، می توانند از انتقال بیماری های مقاربتی جلوگیری کنند.
  3. استفاده از انواع کاندوم برای پیشگیری از بارداری ناخواسته بسیار مناسب است.
  4. کاندوم ها قابلیت استفاده همزمان با اسپری تاخیری و ژل لوبریکانت را دارند.
  5. بسته بندی را از جای مشخص شده باز کنید.
  6. از قیچی، چاقو و دندان برای باز کردن جلد کاندوم استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *