دانستی ها

اسپری تاخیری را کجا بزنیم ؟ ⭐️

اسپری تاخیری را کجا بزنیم ؟

اسپری تاخیری را کجا بزنیم ؟ سوالی که قبل و بعد از خرید اسپری تاخیری برای مصرف کنندگان ایجاد می شود و ما بطور کامل و مفید برای شما توضیح خواهیم داد. برای تاثیر کامل اسپری نکات گفته شده را کامل انجام بدید تا بهترین نتیجه رو بگیرید.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم ؟

اگر به طور خلاصه بخوایم بگیم، شما اسپری تاخیری را حدودا 15 دقیقه قبل باید به زیر کلاهک آلت و طول آن بزنید و حدودا 1 دقیقه به آرامی ماساژ بدید تا به خوبی جذب شود. اما نکات کوچکی وجود دارد که اگر با مقداری حوصله به آن ها عمل کنید قطعا نتیجه بهتری خواهد دید.

  • شستشو ناحیه جنسی قبل از استفاده

قبل از استفاده بهترین کار شستشو ناحیه جنسی با آب و صابون است. انجام این کار باعث میشه بعد از استفاده مواد اسپری به خوبی از طریق پوست جذب شده و تاثیر بیشتری داشته باشد. پس قبل از اینکه بدانید اسپری تاخیری را کجا بزنیم، شستشو ناحیه جنسی و خشک کردن آن بسیار مفید است.

  • اسپری تاخیری چند دقیقه قبل باید بزنیم ؟

بعد از شستشو ناحیه جنسی مقدار مناسبی از اسپری رو زیر کلاهک و طول ناحیه جنسی بزنید و ماساژ دهید. حدودا 15 الی 20 دقیقه زمان لازم است تا مواد اسپری از طریق پوست جذب شود و تاثیر گذار باشد. پس استفاده عجولانه و سریع میتواند هیچ اثری نداشته باشد.

  • شستشو ناحیه جنسی بعد از استفاده

بعد از استفاده از اسپری و قبلا از انجام رابطه و دخول، ناحیه جنسی رو با آب خالی شستشو دهید. علت این شستشو پاک شدن ناحیه جنسی از مواد اسپری است. به طور کلی بهتر است مواد اسپری با ناحیه واژن تماس نداشته باشد.

تبصره: اگر از انواع کاندوم استفاده کنید نیاز به شستشو نیست. چون کاندوم خودش باعث جلوگیری از تماس مواد اسپری با ناحیه واژن می شود.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم

نکات مهم در مورد اسپری تاخیری را کجا بزنیم

  • نیاز به زدن اسپری بر روی بیضه ها نیست!

این تصور که زدن اسپری تاخیری به بیضه باعث تاثیر بیشتر می شود، اشتباه است. هرگز اسپری رو بر روی بیضه ها نزنید و ایجاد عوارض اسپری تاخیری جلوگیری کنید.

  • از استفاده بیش از حد خودداری کنید.

در حال حاضر شما میدانید اسپری تاخیری را کجا بزنیم. اما استفاده به دفعات زیاد و پشت سر هم، میتواند باعث ایجاد حساسیت و التهاب پوستی شود.

  • تاریخ تولید و انقضا

قبل از استفاده از هر محصولی تاریخ تولید و انقضای آن را چک کنید. به هیچ عنوان از محصولات تاریخ گذشته و یا حتی نزدیک به تاریخ انقضا استفاده نکنید.

سخن پایانی

در پاسخ به این سوال، که اسپری تاخیری را کجا بزنیم، گفته شد، 15 دقیقه قبل از شروع رابطه به زیر کلاهک آلت و طول آلت زده شود و حدودا یک دقیقه به آرامی ماساژ داده شود. این طرز استفاده و نکات گفته شده در این مقاله برای کرم تاخیری هم صدق می کند.

دقت داشته باشد، عمل به نکات گفته شده در این مقاله هم باعث تاثیر بیشتر اسپری می شود و هم از ایجاد عوارض جلوگیری خواهد کرد. پس در صورت امکان با صبر و حوصله از محصول مورد نظر خود استفاده کنید.

خلاصه مطلب

اسپری تاخیری را کجا بزنیم ؟

محصول را به زیر کلاهک آلت و طول آلت بزنید و حدودا یک دقیقه ماساژ دهید.

اسپری تاخیری چند دقیقه قبل باید بزنیم ؟

حدودا 15 الی 20 دقیقه قبل از شروع رابطه استفاده شود تا به خوبی جذب شود.

باید شستشو انجام شود ؟

قبل و بعد از استفاده از اسپری باید ناحیه جنسی شستشو داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *